Luontokappaleen
esiinloihdinta
I

Loihdinta (esiinloihdinta)

Taso

Dru 1, Sam 1

Osatekijät

P, E, JK

Langetusaika   

1 kierros                                                                     

Kantama

Lyhyt (25 j + 5 j/2 tasoa)   

Ilmiö

Yksi esiinloihdittu olento

Kestoaika   

1 kierros/taso (P)

Laistoheitto

Ei ole

Loitsunsieto

Ei päde                                                                         

Tämä loitsu loihtii esiin yhden luonnonolennon. Kun langetusaika päättyy, olento ilmaantuu osoittamaasi paikkaan ja toimii välittömästi sinun vuorollasi. Se hyökkää vihollisiasi vastaan parhaan kykynsä mukaan. Jos voit viestiä sen kanssa, voit käskeä sen olla hyökkäämättä, hyökätä joitakin tiettyjä vihollisia vastaan tai suorittaa muita toimintoja.

Esiinloihdittu olento ei voi itse loihtia esiin tai tuoda muilla taikakeinoilla paikalle toisia olentoja eikä käyttää mahdollisia kaukosiirto- tai sfäärimatkailukykyjään. Olentoa ei voida loihtia sellaiseen elinympäristöön, jossa se ei selviä.

Loitsu loihtii esiin yhden olennon, joka valitaan oheisesta 1. tason luettelosta. Valitset olentolajin itse, ja voit vaihtaa valintaasi joka langetuskerralla. Taulukon olennot ovat hengenlaadultaan neutraaleja, ellei toisin mainita.

1. taso

Alkurotta

Kotka (eläin)

Käärme, Pieni myrkkykäärme (eläin)                                                

Marakatti (eläin)

Mustekala1 (eläin)

Pyöriäinen1 (eläin)

Pöllö (eläin)

Susi (eläin)

  1. Voidaan loihtia vain veteen tai vesivoittoiseen ympäristöön.


The text on this page is Open Game Content, and is licensed for public use under the terms of the Open Game License v1.0a.